Voice In - İşletmelerin Konuşma Tanıma Kullanabileceği Bir Araç
Voice In, işletmelerin çevrimiçi bir görevi tamamlamak için konuşma tanımayı kullanmaları için bir araçtır. Bunu kullanan işletmeler sesli dikteleri yakalayabilir, bunları metne dönüştürebilir ve ardından metni bir görevi tamamlamak veya bir e-posta göndermek için kullanabilir. İşletmeler bunu müşteri hizmetleri biletlerine yanıt vermek, blog gönderileri yazmak, satış veya potansiyel müşteri formları oluşturmak ve e-posta göndermek ve yanıtlamak için kullanabilir. Ayrıca öğrencilerin ödevlerine yanıt vermeleri veya bir sınava girmeleri için konuşmayı metne dönüştürme özelliği vardır.
Gmail, Wordpress, Teladoc, Slack dahil olmak üzere çok çeşitli web siteleri ve uygulamalarda çalışır.
Voice In, Portekizce, Italiano, Deutsch, Français ve hatta Rusça, Hintçe, Malayca, Urduca ve Tayca dahil olmak üzere 40'tan fazla dilde çalışır. Ayrıca ses ve MP3 kayıtlarıyla da çalışır.